reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Double Fest 2016 Košice

Frederik Krucovčin

Double Fest 2016 Košice

Človek keď ide na festival, tak sa ide samozrejme zabaviť, spoznať interpretov, ktorých počúva trošku viac aj osobne (pomocou rozhovorov s divákmi, fanúšikmi atď. – vezmite si to ako chcete).

  • 18. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 0
Ľudskosť, úprimnosť a jednoduchosť nadovšetko

Frederik Krucovčin

Ľudskosť, úprimnosť a jednoduchosť nadovšetko

21. storočie by sa dalo nazvať všeliako. Vo veľa veciach ľudstvo pokročilo míľovými krokmi (najmä čo sa týka techniky), ktoré by si človek narodený v 20. storočí, niekedy nevedel ani len predstaviť.

  • 3. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 633x
  • 5
(Mladé) Slovensko prosím, poď voliť

Frederik Krucovčin

(Mladé) Slovensko prosím, poď voliť

Áno viem, že je toho posledné dni všade plno. Viem aj to, že Vás to pomaly, ale určite prestáva baviť. Avšak s jednou prosbou by som to teda na tú poslednú chvíľu skúsil aj ja. Keď sa mi podarí s týmto blogom a nejakými argumentami presvedčiť aspoň 10 (mladých ľudí) trošku zmeniť postoj a poprosiť ich týmto, aby šli voliť, tak moje úsilie stálo zato.

  • 15. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 172x
  • 10
Manažérstvo kvality v praxi (predstava Slovenska)

Frederik Krucovčin

Manažérstvo kvality v praxi (predstava Slovenska)

Učiac sa na skúšku som dostal nápad na celkom zaujímavý blog. Ako už názov predpovedá bude o kvalite, o jeho riadení (manažérstve) a bude sa týkať Slovenska. Manažérstvo kvality súvisí s rôznymi normami, auditmi a celkovo veci s tým súvisiace. Mňa popritom ako som čítal tých 42 otázok na skúšku napadli najprv nejaké riešenia ako by som tieto vedomosti preniesol do praxe (do nemenovaného obchodného reťazca) až ma z toho nakoniec v hlave vzniklo niečo také, ako by sme mohli kvalitu zvýšiť nie len v obchode, ale celkovo na Slovensku. Niektoré myšlienky nie sú len moje, sú aj z videa uvedeného pod blogom. Vrelo Vám odporúčam si ho pozrieť.

  • 19. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 267x
  • 0
AIESEC ako ho vidím ja

Frederik Krucovčin

AIESEC ako ho vidím ja

Ako prebieha Váš bežný deň? Vstanete, odídete do školy, nejako to zvládnete a potom? Čo robíte ten čas po škole? Ako ho využívate? Robíte niečo iné ako ostatní? Venujete sa niečomu popri škole?

  • 5. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 600x
  • 4
reklama
Kde bolo, tam bolo...

Frederik Krucovčin

Kde bolo, tam bolo...

Krátky úvod „rozprávky“ o malej krajine menom Slovensko, kde všetko bolo celkom ináč ako malo, kde málo čo fungovalo, kde ...

  • 24. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 547x
  • 0
Len jedno z ďalších zamyslení...

Frederik Krucovčin

Len jedno z ďalších zamyslení...

Ani neviem ako by som začal, avšak to čo sa deje posledné dni, mesiace, roky mi nejako normálne nepríde. To však asi nikomu.

  • 20. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 419x
  • 5
Pridaná hodnota

Frederik Krucovčin

Pridaná hodnota

Čo rozumiete pod týmto pojmom? Je pridaná hodnota naozaj dôležitá? Čo znamená pridaná hodnota pre Vás? Ako chápem pridanú hodnotu ja?

  • 25. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 0
Ako som sa dostal do AIESEC...

Frederik Krucovčin

Ako som sa dostal do AIESEC...

Na začiatok by som Vám mohol vysvetliť, čo táto študentská organizácia AIESEC (nie ISIC) ponúka. Je to najväčšia globálna organizácia, ktorá pomáha objavovať a rozvíjať potenciál mladých ľudí. Jednoducho pre ľudí, ktorí chcú niečo v živote dosiahnuť. Veľké plus tejto organizácie je to, že je riadená študentmi.

  • 20. okt 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 614x
  • 0
Svet práce 2013

Frederik Krucovčin

Svet práce 2013

V stredu 25. septembra a štvrtok 26. septembra sa konal v Košiciach Svet práce 2013. Určite som tam chcel ísť, no žiaľ, nebolo s kým. Tak som sa rozhodol, že pôjdem sám. A neoľutoval som.

  • 29. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 183x
  • 0
reklama
Mier a vojna

Frederik Krucovčin

Mier a vojna

Presne opačne ako názov Tolstojovej knihy. Lebo verím v dualitu. A radšej uprednostím mier pred vojnou. Dnes som našiel obrázok na fb, ktorí ma podnietil napísať tento blog. A neviem či je dobré to riešiť, lebo možno tým, že riešim takéto veci, chtiac-nechtiac priťahujem ešte viac zlého. Ale tak snáď sa možno aspoň pár ľudí zamyslí.

  • 23. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 342x
  • 4
Tetovanie.?!

Frederik Krucovčin

Tetovanie.?!

Aký je Váš názor? Páči sa Vám keď ho majú ľudia? Nepáči sa Vám preto, lebo si budete myslieť, že ako to bude vyzerať v starobe? Prípadne zvyknete darovať krv a preto nechcete, ale ináč by ste si ho možno aj dali? Keď si ho dávate, prečo si ho dávate a prečo si dávate presne motýľa, púpavu, citát atď?

  • 11. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 165x
  • 7
Úvaha vysokoškoláka

Frederik Krucovčin

Úvaha vysokoškoláka

Prichádza leto, obdobie brigád. Naskytla sa mi možnosť odísť do Fínska na brigádu, na leto.  Je skoré hovoriť o tom akéto to tam bude, lebo som tam v živote nebol. Avšak viem, že ako študent vysokej školy niekde na brigádu cez leto musím ísť, lebo ináč to nejde.

  • 12. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 522x
  • 7
K veciam, čo sa dejú okolo mňa

Frederik Krucovčin

K veciam, čo sa dejú okolo mňa

Moje články sú o mojich názoroch k daným veciam. Nechcem, aby si niekto myslel, že im ich vnucujem, avšak budem rád ak sa nad danými vecami aspoň pozastavia a nájdu si ich vlastný uhoľ pohľadu. Vtedy moje blogy budú možno fakt stáť zato. Mojimi blogmi chcem dosiahnuť práve to, aby ľudia videli veci práve z viacerých uhlov pohľadu.

  • 21. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 415x
  • 0
Zmena uhlu pohľadu

Frederik Krucovčin

Zmena uhlu pohľadu

Potom ako som písal moje staršie blogy som si dnes uvedomil jednu vec. Píšem dosť negatívne, prípadne kriticky. Áno pomáha to dostať zo seba negatívne emócie, avšak keď ich napíšem a odovzdám mám pocit ako keby som túto energiu len preniesol na niekoho iného. Rozhodol som sa, že spravím zmenu. Negatívne informácie čítame deň čo deň a fakt neviem či je dobrým riešením o nich ešte čítať aj v blogoch. Je pravda, že sú pravdivé, ale dá sa písať aj o pozitívnych pravdách. Tiež viem, že ak chceme niečo zmeniť k lepšiemu tak platí jedno dôležité pravidlo: My musíme byť tou zmenou, ktorú chceme vidieť v ostatných.

  • 15. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 250x
  • 0
reklama
Pomýlené ľudské hodnoty

Frederik Krucovčin

Pomýlené ľudské hodnoty

Neviem ako sú na tom ostatní blogeri, ale bude to asi podobné ako u mňa. Nájde sa nejaký zaujímavý článok, film, pesnička, zážitok atď a jednoducho sa podujme o danej veci písať. Ja väčšinou píšem o veciach, ktoré ma hnevajú. Je to dokonalá terapia. Potom to veľakrát vyznie, ako keby som videl tento svet iba negatívne, čo nie je pravda, avšak to, že väčšina z nás máme pomýlené ľudské hodnoty, tak to už žiaľ pravdou je.

  • 14. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 3
Veľa myšlienok

Frederik Krucovčin

Veľa myšlienok

V tomto blogu sa budem, ako už názov napovedá, venovať viacerým problémom, ktoré ma posledné dni stretli. Naučil som sa pár osožných vecí a keď nevadí, rád sa s Vami o ne podelím. Ak sa Vám niečo z toho čo napíšem nebude páčiť, je to len jednoducho môj názor na danú vec. Nevravím, že tento postoj je správny ani nič podobné, je to môj názor a taktiež ľudí s ktorými som sa o tejto veci rozprával. Či už tieto myšlienky stoja za niečo alebo pre zmenu nestoja za nič, to už nechám na Vašom slobodnom rozhodnutí.

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 453x
  • 0
Príručka na rok 2013

Frederik Krucovčin

Príručka na rok 2013

Často v živote potrebujeme nejakú príručku, niečo čo nám poradí ako ďalej. Jednu takú som našiel na nete, konkrétnejšie na facebooku, avšak autora sa mi žiaľ nepodarilo nájsť. Dopredu prehlasujem, že tieto múdre vety nie sú moje, avšak bol by som veľmi rád, keby sa dostali k čo najviac ľuďom a preto ich tu dávam ako blog. Dúfam, že Vám aspoň trochu pomôžu. Dávam ju sem presne tak ako som ju našiel. Ak by ste náhodou vedeli autora tejto krásnej príručky tak Vás prosím o poslanie jeho mena, aby som mu vedel napísať a tiež zverejniť jeho meno. Ďakujem vopred.

  • 16. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 482x
  • 1
Podivne veľa náhod

Frederik Krucovčin

Podivne veľa náhod

Tento blog bude zverejnený niekedy po polnoci 15. januára. Avšak 14. január 2013 bol pre mňa veľmi zaujímavý deň. Stalo sa toho totiž na obyčajný pondelkový deň dosť veľa.

  • 14. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 570x
  • 2
Krátka báseň o živote (pokus)

Frederik Krucovčin

Krátka báseň o živote (pokus)

Pokúsil som sa napísať krátku báseň (po dlhom čase) o živote, davám ju sem hlavne preto, lebo som zvedavý na Vaše názory, prípadne aj kritiku, aj keď v kútiku duše dúfam, že sa bude páčiť.

  • 29. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 389x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu