reklama

AIESEC ako ho vidím ja

Ako prebieha Váš bežný deň? Vstanete, odídete do školy, nejako to zvládnete a potom? Čo robíte ten čas po škole? Ako ho využívate? Robíte niečo iné ako ostatní? Venujete sa niečomu popri škole?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Ja sa snažím svoj čas venovať AIESECu, lebo ten čas čo do neho investujem sa mi v budúcnosti určite vráti. AIESEC vidím ako príležitosť naučiť sa novým veciam, skúsenostiam. Približne niekde v strede októbra som sa do tejto medzinárodnej organizácie, ktorú mimochodom riadia hlavne študenti, pridal aj ja a odvtedy pracujem na projekte Educate Slovakia, ktorý ma za úlohu priviesť zahraničných stážistov, ktorí budú v Košiciach na rôznych základných a stredných školách učiť anglický jazyk. Sú to ľudia z rôznych kútov sveta napr. Brazília, Tajvan, Čína, Indonézia , Turecko alebo Ukrajina.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Osobne sme tieto školy obvolávali a riešili s nimi stretnutia, kde sme s nimi preberali tento projekt a som rád, že sa nám úspešne podarilo nájsť ako stážistov tak aj školy, pre ktoré to bude určite veľká skúsenosť. V živote som si nemyslel, že vo veku 21 rokov budem robiť prvé pohovory, nie to ešte v anglickom jazyku. Avšak podarilo sa a som rád, že s pomocou nášho týmu a celkovo AIESECu sa tento projekt v Košiciach uskutoční. Prajem Vám zažiť ten pocit pracovať v tíme s tak skvelými ľuďmi a na takom skvelom projekte akým Educate Slovakia, verím, že bude.

AIESEC celkovo ponúka ľuďom sa činiť v rôznych oblastiach a učiť sa veciam, ktoré Vás bežne v škole neučia a tým je napr. ako robiť správne prezentácie, komunikovať a riešiť rôzne situácie pri rôznych projektoch, naučiť sa zadeliť si čas, nájsť vo veciach rovnováhu. Máme tu rôzne oddelenia, sú tu ľudia zodpovední za: Marketing, Ľudské zdroje, Financie, ľudí ktorí sú zodpovední za príchod stážistov (či už na kultúrne alebo pracovné stáže). Taktiež máte možnosť spoznať kopu ambicióznych ľudí, ktorí majú chuť riešiť s Vami rôzne problémy od výmyslu sveta. Ja svoje rozhodnutie pridať sa do AIESEC rozhodne neľutujem. A čo vy? Máte chuť to skúsiť?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpovede na rôzne otázky, pri voľbe za AIESEC prezidenta lokálnej pobočky

Náš tím GCDP zodpovedný za príchod stážistov (momentálne projekt Educate Slovakia)

Väčšina členov AIESEC KE

Tímový pokec

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu