reklama

Mier a vojna

Presne opačne ako názov Tolstojovej knihy. Lebo verím v dualitu. A radšej uprednostím mier pred vojnou. Dnes som našiel obrázok na fb, ktorí ma podnietil napísať tento blog. A neviem či je dobré to riešiť, lebo možno tým, že riešim takéto veci, chtiac-nechtiac priťahujem ešte viac zlého. Ale tak snáď sa možno aspoň pár ľudí zamyslí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Dopredu sa ospravedlňujem všetkým ľuďom, ktorých sa tento text môže dotknúť, ale jednoducho je to môj názor. Tak a teraz k veci. Neuznávam vojakov, neuznávam vojenstvo ako také. Uznávam, že naše vojsko má názov ministerstvo obrany. Lebo obrana je fajn, ale vojakov nepodporujem. Prečo? Lebo vojsko podľa mňa nikdy neplodí nič dobrého. Áno, naši sú niekde v Afganistane či ani sám neviem kde a odmínujú, prípadne sú ináč nápomocní. To je síce pekné, ale väčšina tých vojakov čo robí má doma rodiny, prípadne priateľky atď. Trošku na zamyslenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Áno, teraz mi môže kopa ľudí protirečiť, dostávajú peniaze zato z našich daní, veď nato tam sú, vedeli do čoho idú atď. Ale osobne to vidím fakt ináč. Veľa vojakov zistí čo to vojenstvo však je, ak fakt ide do tuhého. Občas sa stane, že niekto zomrie. Je to smutné, ale žiaľ, tak to chodí. Veľa vojakov zistí, že o čom to je, ak fakt prídu nejakým spôsobom o blízkeho, presne tam niekde v Afganistane atď. Je to však fakt potrebné?

Načo je vlastne to všetko dobré? Miesto toho aby sa uzavreli medzi krajinami nejaké rozumné dohody atď. radšej vytvoríme vojnu. Zomrie kopa nevinných ľudí, detí, vojakov a „všetci“ budú „šťastní“ lebo majú ropu. Geniálne. Fakt geniálne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V poslednej dobe sa deje fakt veľa zaujímavých vecí, televízne noviny ani nič také nesledujem avšak prehľad mám. Viem o tom, že Snowden bol naposledy v Rusku a Putin ho moc USA nechcel vydať. Taká otázka. Na koho strane by stálo Slovensko keby vypukla vojna? To by som bol sakramentsky zvedavý. Ja osobne na strane Rusov. A prečo? Lebo by som bol radšej v zajatí na Floride ako na Sibíri. Srandujem. USA za ich politiku vôbec neuznávam a to čo robia so svojím prezidentom je až vrcholne nechutné. Ako som dnes napísal komentár k tej fotke: Thx a lot USA.

Nakoniec, kto by mal záujem, si pustite tieto 2 pesničky. Presne tak tieto veci vidím ja.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Upozornenie: Obsahuje pravdivé a v prvom prípade aj vulgárny texty.

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu