reklama

Krátka báseň o živote (pokus)

Pokúsil som sa napísať krátku báseň (po dlhom čase) o živote, davám ju sem hlavne preto, lebo som zvedavý na Vaše názory, prípadne aj kritiku, aj keď v kútiku duše dúfam, že sa bude páčiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sme ľudia, čo robia chyby,

Z nich sa časom učíme,

Buď ich berieme, že mali byť,

Prípadne sa trošku vnútorne mučíme.

To čo sa deje, nie je náhoda,

Má to tak byť,

Život nie je vždy chutný, ako červená jahoda,

Život zanechá cit.

Cit, myšlienka, ktorá Ti niečo má dať.

Život Ti dáva karty,

S ktorými občas, ťažko je hrať,

Život je občas pohreb, občas párty.

Nauč sa usmiať, aj keď je to občas ťažké,

Poučiť sa z vecí čo sa stali, tie sa mali stať,

Občas je dobré nájsť pravdu pri vínovej fľaške,

Nauč sa prijať hru života a nauč sa hrať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Si úžasný človek, čo život má pred sebou,

Nenechaj sa životom nikdy zlomiť.

Je tu len jedná odpoveď, prečo sa to deje, lebo

Ty si strojca vlastného osudu, ty si ho musíš tvoriť.

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu