reklama

Umenie pochopiť

Veľakrát mám pocit, že som jediný čo chápe danú situáciu čo sa deje v mojom vnútri. Určite nie som sám, ale tento pocit je občas viac než hrozný. Tak veľmi by som chcel aby ma pochopili, ale žiaľ nejde to. Nie je to prvýkrát, čo sa mi to stáva. Ťahá sa to so mnou už hodne dlho, avšak je to ako keby začarovaný svet, z ktorého neviete vyliezť. Našťastie to potom nejakým spôsobom stále zmizne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Od malička som bol stále decko, ktoré veľa plakalo. Možno som už vtedy vedel do akého sveta prichádzam. Možno to bolo fakt len tým, že mi neskôr zistili, že potrebujem okuliare, kvôli ktorým má aj často bolela hlava. Ktovie. Stále tu bolo niečo, čo ma trápilo. Naši sa rozviedli veľmi skoro a preto som bol asi príliš emotívne dieťa.

Od malička som chcel súrodenca. Veľa ľudí, hlavne v mladosti vraví, že načo. V dospelosti však nato prídu. Súrodenci sú nato, aby sa podržali. Ja som ho chcel vtedy najmä preto, aby som sa mal s kým hrať a najmä porozprávať. Verte mi je to dosť na prd, keď dostanete cez prázdniny novú futbalku a nemáte si s kým isť zakopať, lebo všetci kamoši sú niekde preč. Alebo keď mama s priateľom sa háda a vy ste vnútri tak sám.

V neskoršom veku to bolo to isté, avšak človek by si myslel, že svojich pravých priateľov už našiel. Príde prvá láska v období siedmeho ročníka na základnej škole a ste z nej celý hotový. Problém je však ten, keď Vás vaši priatelia nepochopia a radšej zvolia cestu preč od Vás.

Aj cez toto sa ako tak prenesiete a nájdete si partiu. Partiu s ktorými sa cítite neuveriteľne dobre, deň čo deň, hodinu čo hodinu, keď ste spolu. Ste taká partia, že jeden deň zistíte, že sa Vám predchádzajúci večer, piatim snívalo presne to isté. Nič však netrvá večne a aj tu prídu prvé nezhody. Pritom niekedy by možno stačilo fakt tak málo. Fakt len trochu pochopiť toho druhého.

Stále som mal problém nájsť si priateľku. Neviem čím to bolo, ale stále keď som našiel konečne dievča, s ktorou som sa cítil fakt fajn, tak tu stále bolo niečo, prečo by sme my dvaja nemohli byť spolu. Najčastejšie výhovorka, a tú poznajú podľa mňa určite všetci chalani: „Sorry Fredi, ale ja Ťa beriem iba ako veľmi dobrého kamoša, nevadí?“ Neviem ako to cítia dievčatá, ale slovo priateľ znamená aj to, že sa spolu cítite dobre, rozprávate sa spolu veľa a preto sa to volá PRIATEĽ.

Tiež ťažko, ale prejdete si aj týmto obdobím, dokonca v mojom prípade nie len raz. Nájdete si babu, s ktorou si navzájom poviete svoje ĽUBÍM ŤA až po trojmesačnom chodení, avšak poznačení týmito udalosťami ste už oveľa viacej opatrní. Avšak tým, že ste takýto a občas nepoviete všetko sa môže nakopiť problém. Vaša priateľka vycíti, že je niečo, ale vy poviete, že nič nie je. Pritom viete, že niečo sa vo Vás deje, ale neviete to vysvetliť slovami. Tým, že ju ľúbite ste si istý, avšak ste opatrní. A to je to, čo neviete vysvetliť a Vaša priateľka pochopiť, že radšej poviete nič.

Toto je môj príbeh. Každý z nás má ten vlastný. Občas je umenie, aj keď nie celkom, ale aspoň trochu, toho druhého POCHOPIŤ.

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu