reklama

Podivne veľa náhod

Tento blog bude zverejnený niekedy po polnoci 15. januára. Avšak 14. január 2013 bol pre mňa veľmi zaujímavý deň. Stalo sa toho totiž na obyčajný pondelkový deň dosť veľa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Správa, ktorá ma veľmi potešila bolo spustenie Slobodného vysielača. Možno to teraz bude vyzerať tak, že im robím reklamu, ale nie je to tak. Viem oceniť múdre nápady a ešte lepšie ľudí, ktorí sa neboja postaviť sa so svojou pravdou, keď treba, aj proti celému svetu. Zaujímavý bol fakt, že po spustení tejto stránky bola pár hodín nato stránka hacknutá a nedalo sa na ňu dostať, taktiež vysielač mal problémy s vysielaním a neustále padal. Skupina Anonymous dala podporu tomuto projektu, takže by ma veľmi zaujímalo kto a z akého dôvodu mohol stránku a taktiež rádio hacknúť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ďalšia správa, ktorú som dnes prečítal ma zas veľmi rozosmutnila. Zomrel Aaron Swartz. Prepáčte, ale určite nikdy v živote neuverím tomu, že sa tento muž obesil. Bol to tiež jeden z mála ľudí, ktorí sa nebál povedať pravdu ľudom do očí, a s veľkou pravdepodobnosťou preto skončil tak ako skončil. Nikdy som nejako nemusel politiku USA a po tomto čo som si dnes prečítal sa mi zase len potvrdilo, prečo ju neznášať. Keď už toto Američania nevidia, potom už musia byť fakt slepí. Som zvedavý dokedy chcú takto fungovať, avšak dúfam, že tak ako slovenský národ, tak sa aj oni preberú a začnú niečo robiť predtým ako celý systém začne fungovať podľa príkladu Orwella v knihe 1984.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

(Článok kde sa môžete o tejto skutočnosti dozvedieť viac nájdete tu: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1516)

Taktiež som dnes zas a znova zahliadol obrázok amerického vojaka, ktorý nejakým spôsobom ukazuje lásku k svojmu dieťaťu alebo manželke. Zas a znova ďalšia propaganda o tom (samozrejme v skrytom význame) ako je vojenstvo super. Nedalo mi to a preto som napísal túto krátku, nazvime to básňou:

Krátka báseň o fotke vojaka

Sedím za notebookom

Už neviem ktorý krát vidím tú istú fotku

Fotku vojaka, ktorý miluje svoje dieťa a manželku

Rozmýšľam nad jednou vecou

Kde ide a čo tam bude robiť?

Poslednou správou, ktorú som si večer prečítal bola táto: http://www.voxvictims.com/2013/01/14/google-niekedy-aj-spravodlivy-ako-smrt3/

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nájdete v nej to, že v živote sa dá prekabátiť veľa vecí, avšak s Googleom to už funguje trošku ťažšie. Zase a opäť sa potvrdzuje, že je tu až podivne veľa náhod.

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu