reklama

Keď je bežná cesta domov iná

Štvrtok 18:00. Ako väčšina takýchto štvrtkov cestujem aj dnes domov. Práve som nastúpil do autobusu, zložil som si veci a pripravil si ako takú polohu nato, aby som si ako zvyčajne, za tie 2 hodinky čo trvá cesta, aspoň trošku po náročnom dni pospal. Zrazu však nastúpi dievča, s ktorou sa poznám maximálne z videnia a predtým sme sa ani poriadne nepozdravili.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Začne sa bežná debata, že či idem zo školy atď. Som si myslel, že ok trošku pokecáme a potom si kus pospím a ona si dá napr. sluchatká a začne počúvať hudbu ako ostatné dievčatá. Namiesto toho, sme sa tak zakecali, že som len tak kukol na mobil a vidím že už hodinu cestujeme. Nebolo to len také rozprávanie o blbostiach, ale témy, ktoré zaujímali mňa aj ju.

Verím na veľa vecí a tiež verím, že nič nie je náhoda. Aj to, že si sadla ako posledná a to presne ku mne v plnom autobuse asi tiež nebola náhoda.

Taktiež mám občas pocit, že s niekým rozprávate, ale nevedie to k nikomu. Oki, je mi jasné, že občas sa len ten druhý potrebuje vyrozprávať, ale keď ja mám počúvať príbeh, ktorý sa týka ľudí, ktorých vôbec nepoznám a toten s tou a s tým a tak a tam toto robil, tak toto ja maximálne nemusím. Cením ľudí, ktorí rozprávajú a rozprávajú zmyselne, chápete sa a daný rozhovor Vás niekam možno aj posunie alebo odkryje nejaký nový zmyselný pohľad na vec.

Občas fakt spoznáte človeka s ktorým si fakt ako keby padnete do oka a viete sa rozprávať tak, ako by ste sa poznali už roky, pritom ste ho spoznali práve v ten deň a nič o ňom neviete. Ja som tiež čakal, že dnes bude zase cesta domov bežná, avšak, a som za to rád, dnes bola cesta domov iná.

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu