reklama

Kým chceš naozaj byť?

Každý jeden z nás nejako príde na tento svet a príde do nejakej rodiny, v ktorej sú rozličné finančné podmienky. Niekto je zabezpečený už od detstva, niekto menej, niekto je na tom tak, že sa teší z najmenšej maličkosti, ktorú dostane. Žiaľ nemáme ani náhodou rovnakú štartovaciu pozíciu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Niektorí by mi mohli vyčítať, že nikto z nás nemôže zato odkiaľ prišiel a v akých podmienkach vyrastal. To beriem. Môže však zato ako sa správa v dospelosti a aký má pohľad na svet, lebo ten si rokmi vie vytvoriť sám, aj keď máme rozličné životné skúsenosti.

Tento článok alebo blog, vyberte si už kto čo chcete, som musel napísať z jednoduchého dôvodu – vyjadriť svôj názor k veci.

Celý tento príbeh začal už niekde v detstve, keď sa naši rozviedli. Moja mama sa mi stále snažila dať maximum, ktoré vedela. Či už to bola jej materská láska, ktorou ma obklopovala deň čo deň, ale taktiež materiálne veci, ktoré som potreboval – oblečenie, stravu, hračky, knižky atď. Ako som vyrastal moje nároky, najmä na tie materiálne veci rástli, lásky som mal od nej stále dostatok a mám ho dodnes, aj keď to nie je so mnou vôbec ľahké. Mama mala priateľa, takže sa to dalo v celkom v pohode zvládnuť. Problém však prišiel, keď sa s ním rozišla a ja som nastúpil na vysokú.

Zrazu som si všimol, že sedím na súde a snažím sa nejakým spôsobom vysvetliť otcovi, že príjem, ktorý mesačne prichádza do našej rodiny zďaleka nestačí na mesačné výdavky. Žiaľ, neúspešne a nakoniec to skončilo tak ako som to vôbec nechcel a to hádkou mojich rodičov.

Problém však nevidím v tejto veci, to je môj problém, a môj predmet článku je v niečom úplne inom, čo ma trápi rozhodne viac. Je to problém žitia ostatných mladých ľudí. Nech sa zabávajú, nech si užívajú mladosť, ale je tu predsa len rozdiel ako to vnímam ja a ako niektorí ostatní. Problém vidím v tom, že veľa z nich si necení vôbec peniaze a čo je ešte smutnejšie, väčšina dievčat si necení ani samé seba. Zrazu mám pred očami kopu chalanov, ktorí sú povolanie syn a taktiež veľa mladých dievčat, ktoré môžem s čistým svedomím nazvať zlatokopkami.

Mladých chalanov, ktorí sa vezú na nových autách kúpených bohatým ockom a za noc rozbíjajú peniaze, za ktoré by museli oni osobne robiť za normálnych podmienok minimálne týždeň. Vedľa nich, ako ináč dievčatá zlatokopky, ktorým nejde o to aký chalan v skutočnosti je, či si ju cení alebo nie, či má niečo v hlave alebo nie, ide jej o to, že vidí tučnú peňaženku a hor sa k nemu do auta. Ľudia si pomaly, ale isto prestávajú ceniť práve ľudské hodnoty a namiesto kamarátov (priateľov), ktorí stoja za veľa si vyberajú kamarátov, ktorí sú pri nich iba kvôli ich peniazom. Osobne sa mi páči veta: Najlepšie a najkrajšie veci v živote sú zadarmo. Kým si však túto vetu skutočne neuvedomíme, nebudeme nič iné ako ľudia bez ľudských hodnôt. Kým si namiesto lásky vyberieme peniaze, kým sa namiesto prechádzky prejdeme autom, pokiaľ namiesto úsmevu zvolíme krik, žiaľ nepôjdeme tým správnym smerom.

Lebo je jedno kde si začal, dôležité je to, kde a akým spôsobom si skončil a čo sa z teba stalo. ;)

Frederik Krucovčin

Frederik Krucovčin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Fredi, pracujem vo Volkswagene a občas Vám prinesiem môj uhol pohľadu k nejakej tej problematike. Váš konštruktivný názor si rád prečítam v diskusii, veľakrát mi to už pomohlo otvoriť oči a pochopiť veciam. Tak že, budem rád ak sa k daným veciam vyjadríte aj vy. Škoda, že na počítadlo návštev som zabudol na začiatku môjho blogovania. Nevadí :) Mimochodom ma nájdete blogovať aj na Tumblri Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu